۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۱۵

اشعری در گفتگو با مهر:

طرح های خوبی برای توسعه تنیس روی میز قم در نظر داریم

طرح های خوبی برای توسعه تنیس روی میز قم در نظر داریم

قم - خبرگزاری مهر: سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز استان قم از طرح ها و برنامه های متنوع برای توسعه این رشته ورزشی در قم خبر داد.

عباس اشعری بلافاصله بعد از دریافت حکم سرپرستی خود از سوی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان به عنوان سرپرست هیئت قم، در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: سال های زیادی است که برای توسعه این رشته در قم تلاش می کنیم و اگر مجمع هیئت در انتخابات آینده صلاح بدانند، همچنان با طرح ها و برنامه های جدید در خدمت این رشته و ورزشکاران آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه قم این قابلیت و ظرفیت را دارد که چهره‌های مطرحی به تنیس روی میز کشور معرفی ‌کند، اضافه کرد: با کارهای زیربنایی و سرمایه گذاری خوبی که بر روی رده های سنی پایه صورت گرفته است، قم آینده درخشانی در تنیس روی میز دارد.

سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: یک مجموعه دلسوز و توانا مشغول فعالیت هستند و مطمئنا با تلاش آنها به زودی از قم چهره‌های مطرحی در بخش‌های مختلف به سطح اول پینگ‌‌پنگ کشور معرفی می شوند.

وی که بیش از چهار دوره متوالی است که مسئولیت ریاست هیئت تنیس روی میز را بر عهده دارد، در ادامه بیان کرد: قم این ظرفیت را دارد که در بخش‌های مختلف اعم از بازیکن، مربی و داور و حتی مدرس این رشته چهره‌های موفقی را برای رشد و توسعه بیش از پیش پینگ‌‌پنگ کشور تربیت کرده و معرفی کند.

اشعری اضافه کرد: وقتی تنیس روی میز قم این قابلیت را دارد که در بالاترین سطوح لیگ‌های رده‌های سنی مختلف تنیس کشور حضور یابد و داوران بین‌المللی تنیس روی میز در حساس‌ترین رقابت‌های داخلی اعم از قهرمانی کشور و‌ لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور قضاوت کنند، به این معنی است که قم ظرفیتی غنی و پتانسیلی بسیار خوب و قابل توجه در پینگ‌‌پنگ دارد.

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: داوران برجسته پینگ‌پنگ قم نیز در کنار چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در رقابت‌های معتبر تنیس روی میز قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای لیگ باشگاه‌های کشور جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

وی حضور تیم های بانوان و آقایان قم در لیگ های کشور را نیز نقطه روشن دیگری در کارنامه تنیس روی میز قم در سطح کشور دانست و بیان کرد: در تمام رده های سنی دارای تیم های خوبی هستیم که خوشبختانه با حضور در لیگ های کشور و جدال با چهره های شاخص این رشته توانسته اند هم تجربیات خوبی کسب کنند و هم اینکه قم در این رشته بیشتر بشناسانند.
 

کد خبر 1811828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha